20 Mart 2023

Yasa Dışı Buket Güçbey Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,5 TL
Yazarı: Buket Güçbey
Çevirmen: Buket Güçbey

Yasa Dışı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Buket Güçbey olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yasa Dışı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yasa Dışı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yasa Dışı TIKLA PDF İNDİR !

Yasa Dışı Yazarı Kimdir ?

Yasa Dışı yazarı Buket Güçbey 'dır. Buket Güçbey yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Yasa Dışı PDF indir oku

Yasa Dışı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yasa Dışı TIKLA PDF İNDİR !

Yasa Dışı TIKLA PDF İNDİR !

Saat gece yarısını geçiyordu. Rasim'in evine doğru yol alırken karışık aklımı bu sefer daha çok karıştırdım. Evet, Salih baba ve komiser sakin olmamı söylemişti, ama ben Rasim'in bu yaptığının cezasını vermeliydim. Bence artık Irmak'ın gerçek babasını öğrenmesinin zamanı gelmişti. Eğer, eve vardığımda Irmak uyumuyorsa ona söyleyecek ve böylece Rasim tam iş üzerindeyken bir de kızının kendisini öğrenmesiyle kafası allak bullak olacaktı. Bu planı yine bizimkilerden onay almadan yapmaya kesin kararımı verdim.

(Tanıtım Bülteninden)

Yasa Dışı TIKLA PDF İNDİR !Yasa Dışı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Yasa Dışı, Buket Güçbey

Yorum Gönder