20 Mart 2023

Derdine Düştüm Rıdvan Yıldız Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,25 TL
Yazarı: Rıdvan Yıldız
Çevirmen: Rıdvan Yıldız

Derdine Düştüm indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Rıdvan Yıldız olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Derdine Düştüm eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Derdine Düştüm ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Derdine Düştüm TIKLA PDF İNDİR !

Derdine Düştüm Yazarı Kimdir ?

Derdine Düştüm yazarı Rıdvan Yıldız 'dır. Rıdvan Yıldız yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Derdine Düştüm PDF indir oku

Derdine Düştüm indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Derdine Düştüm TIKLA PDF İNDİR !

Derdine Düştüm TIKLA PDF İNDİR !

Sence hangi suçun failiyiz Kim kirletti bunca beyazı Oysa insaf yakışırdı güzellere Sensiz ellerim tutuşur Nerdesin? Bilsen neler kayboluyor boşluğunda Rüyama olsun gelsene Yokluk uzadıkça ölüm yakın geliyor bana Bazen bir uçurtma özgürlüğünde maviyim Seni düşünüyorum yıldızlarla yan yana Belki bir buluta değer diye gözlerin…

(Tanıtım Bülteninden)

Derdine Düştüm TIKLA PDF İNDİR !Derdine Düştüm TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Derdine Düştüm, Rıdvan Yıldız

Yorum Gönder