18 Ocak 2023

Bu Köşedeki Adam Hrant Dink Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,75 TL
Yazarı: Hrant Dink
Çevirmen: Hrant Dink

Bu Köşedeki Adam indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hrant Dink olan ve Hrant Dink Vakfı Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bu Köşedeki Adam eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bu Köşedeki Adam ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bu Köşedeki Adam TIKLA PDF İNDİR !

Bu Köşedeki Adam Yazarı Kimdir ?

Bu Köşedeki Adam yazarı Hrant Dink 'dır. Hrant Dink yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Bu Köşedeki Adam PDF indir oku

Bu Köşedeki Adam indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Hrant Dink Vakfı Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bu Köşedeki Adam TIKLA PDF İNDİR !

Bu Köşedeki Adam TIKLA PDF İNDİR !
Bu Köşedeki Adam, Uluslararası Hrant Dink Vakfı Yayınları'nın ikinci kitabı. Hrant Dink'in 1997-2007 yılları arasında kaleme aldığı, Agos, Yeni Binyıl ve Birgün gazetelerindeki yazılarından yapılmış bir seçki:

'Türkiyeliyim... Ermeniyim... İliklerime kadar da Anadoluluyum. Bir gün dahi olsa, ülkemi terk edip, geleceğimi Batı denilen o 'hazır özgürlükler cenneti'nde kurmayı, başkalarının bedeller ödeyerek yarattıkları demokrasilere sülük misali yamanmayı düşünmedim. Kendi ülkemi de o türden özgürlükler cennetine dönüştürmek ise temel kaygım oldu. Ülkem Sivas için ağlarken, ağladım. Halkım çetelerle boğuşurken, boğuştum. Kendi kaderimi ülkemin özgürlüğünü yaratma süreciyle eşledim. Şu anda yaşayabildiğim ya da yaşayamadığım haklara da bedavadan konmadım, bedelini ödedim, hâlâ da ödüyorum.'



Sayfa Sayısı: 318

Baskı Yılı: 2009


Dili: Türkçe
Yayınevi: Hrant Dink Vakfı Yayınları Bu Köşedeki Adam TIKLA PDF İNDİR !Bu Köşedeki Adam TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Bu Köşedeki Adam, Hrant Dink

Yorum Gönder