18 Ocak 2023

Şeytan Şekeri Özer Şahin Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,1 TL
Yazarı: Özer Şahin
Çevirmen: Özer Şahin

Şeytan Şekeri indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Özer Şahin olan ve Puslu Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Şeytan Şekeri eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Şeytan Şekeri ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Şeytan Şekeri TIKLA PDF İNDİR !

Şeytan Şekeri Yazarı Kimdir ?

Şeytan Şekeri yazarı Özer Şahin 'dır. Özer Şahin yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Şeytan Şekeri PDF indir oku

Şeytan Şekeri indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Puslu Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Şeytan Şekeri TIKLA PDF İNDİR !

Şeytan Şekeri TIKLA PDF İNDİR !
...Dirsekleri masanın üzerinde, gözleri kapalı, ayinde gibiydi. Oturduğu koltuk Tanrıçayı kutsayan koca bir eldi sanki. Benim gibi bir serseriyi dinlediğinin farkında değildi. Güzel bir ahengim ve enfes bir telaffuzum vardı. Bu kadın tarafından böyle biliniyordu. Şiir okuyordum kendi dilimde, Türkçe de. Hiç elini sıkmadığım, hiç görmediğim şairlerin bu dizeleri esirimdi ve bugün bu kadına çözüyordum iplerini...



Sayfa Sayısı: 208

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: Puslu Yayıncılık Şeytan Şekeri TIKLA PDF İNDİR !

07.05.2013

Bir solukta okudum

Çok beğendim... Zevkle ve keyifle okudum. Tavsiye ederim...

Şeytan Şekeri TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Şeytan Şekeri, Özer Şahin

Yorum Gönder