11 Nisan 2022

Lora Mehmet Çalışkan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,4 TL
Yazarı: Mehmet Çalışkan
Çevirmen: Mehmet Çalışkan

Lora indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mehmet Çalışkan olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, 132 sayfalık Lora eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Lora ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Lora TIKLA PDF İNDİR !

Lora Yazarı Kimdir ?

Lora yazarı Mehmet Çalışkan 'dır. Mehmet Çalışkan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Lora PDF indir oku

Lora indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, 132 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Lora TIKLA PDF İNDİR !

Lora TIKLA PDF İNDİR !

Gözleri ne pahasına olursa olsun yağmura tutulmuş bir kadın tanıyorum. Bedenindeki yorgunluğa rağmen hâlâ umudunu yitirmeyen, yüzü bir bahar bahçesine denk içi onlarca kez intihardan sıyrılmış ama hâlâ müstesna bir bakışla kendini yalnızlığa mahkûm etmiş bir kadın!

Başını çaresizce içine çekip öylece dalıp gitmişti en ırağa. İçi geceden farksız simsiyah gözlerine denk gelebilseydim bir kere, belki... Belki o zaman bütünleşirdim onun yüreğiyle. Sanki bana ait olan bir şehrin en güzel hasretiydi. Ama kafasını dizlerinin üzerinden kaldıracağı tek bir mecali kalmamıştı.

İşte ben o kadını nefes alırken benden kopacakmış gibi geri vermekten her defasında büktüğüm yüreğimde bir sır gibi hep sakladım.

(Tanıtım Bülteninden)

Lora TIKLA PDF İNDİR !Lora TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Lora, Mehmet Çalışkan

Yorum Gönder