11 Nisan 2022

Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi Necati İlmen Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 35,0 TL
Yazarı: Necati İlmen
Çevirmen: Necati İlmen

Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Necati İlmen olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, 332 sayfalık Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !

Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi Yazarı Kimdir ?

Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi yazarı Necati İlmen 'dır. Necati İlmen yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi PDF indir oku

Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, 332 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !

Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !

Ben şimdi düşünüyorum. Yirmi sekiz senedir vilâyet vilâyet, kasaba kasaba dolaştırılıyorum. Mahkemeden mahkemeye sürükleniyorum. Bana bu zalimane işkenceleri yapanların bana atfettikleri suç nedir? Dini siyasete âlet yapmak mı? Fakat bunu niçin tahakkuk ettiremiyorlar? Çünkü hakikatte böyle bir şey yoktur. Bir mahkeme aylarca, senelerce suç bulup da beni mahkûm etmeye uğraşıyor. O bırakıyor, diğer bir mahkeme aynı meseleden dolayı beni tekrar muhakeme altına alıyor. Bir müddet de o uğraşıyor, beni tazyik ediyor, türlü türlü işkencelere maruz kılıyor. O da netice elde edemiyor, bırakıyor. Bu defa bir üçüncüsü yakama yapışıyor. Böylece musibetten musibete, felâketten felâkete sürüklenip gidiyorum.

Yirmi sekiz sene ömrüm böyle geçti. Bana isnat ettikleri suçun aslı ve esası olmadığını nihayet kendileri de anladılar. Mademki hakikat nuru, imana muhtaç gönüllerde tesirini yapıyor; bir Said değil, bin Said, feda olsun. Yirmi sekiz sene çektiğim eza ve cefalar ve maruz kaldığım işkenceler ve katlandığım musibetler hep helâl olsun. Bana zulmedenlere, beni kasaba kasaba dolaştıranlara, hakaret edenlere, türlü türlü ithamlarla mahkûm etmek isteyenlere, zindanlarda bana yer hazırlayanlara, hepsine hakkımı helâl ettim.

(Tanıtım Bülteninden)

Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Eddai Said Nursi - Karanlığı Delen Bir Yıldızın Hikayesi, Necati İlmen

Yorum Gönder