11 Nisan 2022

Lümpen Halil Erhan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,0 TL
Yazarı: Halil Erhan
Çevirmen: Halil Erhan

Lümpen indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Halil Erhan olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, 222 sayfalık Lümpen eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Lümpen ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Lümpen TIKLA PDF İNDİR !

Lümpen Yazarı Kimdir ?

Lümpen yazarı Halil Erhan 'dır. Halil Erhan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Lümpen PDF indir oku

Lümpen indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, 222 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Lümpen TIKLA PDF İNDİR !

Lümpen TIKLA PDF İNDİR !

1955 senesinin Haziran ayı sonlarında, Ünye'nin Eskikızılcakese köyünde dünyaya gelmişim. İlk, orta ve lise 2. sınıfına kadar Ünye'de, 3. sınıfı Beyoğlu Atatürk Erkek Lisesi'nde tamamladım. İstanbul'da Yabancı Diller Yüksek Okulu'nu 1979'da bitirdim. Sırasıyla; Ordu İmam Hatip, Ünye Endüstri Meslek Lisesi, Ankara Sokullu Mehmet Paşa, Üsküdar Cumhuriyet Lisesi ve Üsküdar Halide Edip Adıvar Lisesi'nde görev yaptım. 2007 senesinde ise emekli oldum.

(Tanıtım Bülteninden)

Lümpen TIKLA PDF İNDİR !Lümpen TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Lümpen, Halil Erhan

Yorum Gönder