24 Ocak 2022

Özlemim ve Sen Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 5,5 TL
Yazarı:
Çevirmen:

Özlemim ve Sen indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı olan ve Mahzen yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Özlemim ve Sen eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Özlemim ve Sen ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Özlemim ve Sen TIKLA PDF İNDİR !

Özlemim ve Sen Yazarı Kimdir ?

Özlemim ve Sen yazarı 'dır. yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Özlemim ve Sen PDF indir oku

Özlemim ve Sen indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Mahzen yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Özlemim ve Sen TIKLA PDF İNDİR !

Özlemim ve Sen TIKLA PDF İNDİR !

Ne kadar mutlusun?
Ben gün ağırana dek anıyorken adını.


Ne kadar mutlusun?
Ben krizler geçirip yumruklarken duvarları.


Ne kadar mutlusun?
Ben çaresizce tanrımdan seni dilerken.


Ne kadar mutlusun?
Binbir parçaya ayrılırken kalbim.


Ne kadar mutlusun?
Ben bir sigara sönmeden diğerini yakıyorken.


Ne kadar mutlusun?
Ben 10 saniyelik ses kayıtlarını günlerce dinlerken.


Ne kadar mutlusun?
Ben defalarca ölüyorken.


Ne kadar mutlusun dünya güzeli?
Beni ölüme terk ederken ne kadar mutlusun?



(Tanıtım bülteninden)



Özlemim ve Sen TIKLA PDF İNDİR !Özlemim ve Sen TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Özlemim ve Sen,

Yorum Gönder