28 Ekim 2023

Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım Bülent Usta Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,8 TL
Yazarı: Bülent Usta
Çevirmen: Bülent Usta

Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Bülent Usta olan ve Trend Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım TIKLA PDF İNDİR !

Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım Yazarı Kimdir ?

Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım yazarı Bülent Usta 'dır. Bülent Usta yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Polisiye türündedir.

Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım PDF indir oku

Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Trend Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım TIKLA PDF İNDİR !

Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım TIKLA PDF İNDİR !
Adaletin yetmediği yerde onlar vardır! Onlar gibi kahramanların yanında süpermen bile amatör kalır! Adını hiç duymadığınız topraklar için savaşır, mahallenizdeki suçu daha işlenmeden bertaraf ederler! Tecavüzcüyü hadım, hırsızı telef ederler! gizlenirler, takip edilemezler! izlerler, görünmezler!
Öldürürler, yakalanmazlar! âşık olurlar, kurşuna atlarlar! ölürler ama vazgeçmezler...
Peki, kimdir bunlar
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 280

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Trend Yayınevi Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım TIKLA PDF İNDİR !

22.05.2014

harika

kendinizi bir macera filminin içinde bulacağınız, ve yer yer ince espirilerle çok eğleneceğiniz bir kitap olmuş.. tavsiye ederim

Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Polisiye
Etiketler; Edebiyat, Roman, Polisiye, Sen Kaç! Ben Onları Oyalarım, Bülent Usta

Yorum Gönder