14 Eylül 2023

Ay Işığında Gökkuşağı Zafer Yıldırım Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,75 TL
Yazarı: Zafer Yıldırım
Çevirmen: Zafer Yıldırım

Ay Işığında Gökkuşağı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Zafer Yıldırım olan ve Vaveyla yayınevinin yayınlamış olduğu, 96 sayfalık Ay Işığında Gökkuşağı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ay Işığında Gökkuşağı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ay Işığında Gökkuşağı TIKLA PDF İNDİR !

Ay Işığında Gökkuşağı Yazarı Kimdir ?

Ay Işığında Gökkuşağı yazarı Zafer Yıldırım 'dır. Zafer Yıldırım yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Ay Işığında Gökkuşağı PDF indir oku

Ay Işığında Gökkuşağı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Vaveyla yayınevi tarafından yayınlanan, 96 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ay Işığında Gökkuşağı TIKLA PDF İNDİR !

Ay Işığında Gökkuşağı TIKLA PDF İNDİR !

Deniz kızını gördüm dedim gülüp geçtiniz

Ay Işığında Gökkuşağı dedim

Olur mu hiç dediniz

Korkuyorum

Tımarhaneye atacaksınız beni

Diğer gördüklerimi söylesem

Anlayamazsınız beni diyorum

Susuyorum

(Tanıtım Bülteninden)

Ay Işığında Gökkuşağı TIKLA PDF İNDİR !Ay Işığında Gökkuşağı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Ay Işığında Gökkuşağı, Zafer Yıldırım

Yorum Gönder