14 Eylül 2023

Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,25 TL
Yazarı:
Çevirmen:

Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı olan ve Fa Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 96 sayfalık Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var TIKLA PDF İNDİR !

Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var Yazarı Kimdir ?

Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var yazarı 'dır. yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var PDF indir oku

Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Fa Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 96 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var TIKLA PDF İNDİR !

Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var TIKLA PDF İNDİR !

6 şair ve 7 yazarın ortak eseri olan çift taraflı bir kitap ve antolojidir. 7 ve 10 yaşında Türkiye'nin en geç iki öykü yazarı da öyküleri ile antolojimizde yer almıştır.

(Tanıtım Bülteninden)

Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var TIKLA PDF İNDİR !Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Şiir Gibiydi Yaşamak-Benim De Bir Öyküm Var,

Yorum Gönder