27 Eylül 2023

Bir Çirkin Sevdim Elif Aras Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,0 TL
Yazarı: Elif Aras
Çevirmen: Elif Aras

Bir Çirkin Sevdim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Elif Aras olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 92 sayfalık Bir Çirkin Sevdim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bir Çirkin Sevdim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bir Çirkin Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Bir Çirkin Sevdim Yazarı Kimdir ?

Bir Çirkin Sevdim yazarı Elif Aras 'dır. Elif Aras yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Bir Çirkin Sevdim PDF indir oku

Bir Çirkin Sevdim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 92 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bir Çirkin Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Bir Çirkin Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Senin zamanların takvimimle her ters düştüğünde,içimde fırtınalarla boğuşurdum ben. Bilemez, anlayamazdım nedenini, niyesini. Beklerdim sadece
öylece, bir gün düzeleceğine inandırarak umutlarımı.

Ama şimdi anlıyorum sevgili!

Hatırlar mısın? Sen araya giren her mesafede ısrarla bahanelere sığınırken, bense inatla iyileştirmek uğruna kızardım sana. Ve sen ne olursa olsun saat 10'dan sonranın ben olduğumu söylerdin. Her şeyi bir yana bırakıp sadece seni düşleyip düşünüyorum derdin. O bile bir umuttu işte ve mutlu ederdi beni. Meğer menfaatlerinden, oyunlarından, ailenden, işlerinden, arkadaşlarından sonra, yani kısacası 10 değil onlardan, hatta onlarcasından sonra geldiğimi aklına.
Anladım işte anladım sevgili!

Bu yüzden ben siması (yüzü) değil,sevdası çirkin birine yenildim.

Sen kazandın mutlu musun?

(Tanıtım Bülteninden)

Bir Çirkin Sevdim TIKLA PDF İNDİR !Bir Çirkin Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Bir Çirkin Sevdim, Elif Aras

Yorum Gönder