29 Kasım 2020

Osman Ayfer Tunç Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 27,3 TL
Yazarı: Ayfer Tunç
Çevirmen: Ayfer Tunç

Osman indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ayfer Tunç olan ve Can Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 504 sayfalık Osman eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Osman ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Osman TIKLA PDF İNDİR !

Osman Yazarı Kimdir ?

Osman yazarı Ayfer Tunç 'dır. Ayfer Tunç yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Osman PDF indir oku

Osman indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Can Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 504 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Osman TIKLA PDF İNDİR !

Osman TIKLA PDF İNDİR !

Her şey olmak isterken hiçbir şey olamayan, gün gün, adım adım hem servetini hem kendini tüketen bir adamın, Osman'ın hikâyesi bu roman.

Pahalı markaların, lüks yaşamın gösterişine dalıp bir kültürün, bir sınıfın yok oluşunu, kendileri de o kültürle birlikte yok olmalarına rağmen fark edemeyen bir kuşağın çarpıcı hayatını anlatıyor Ayfer Tunç.

Müzik stüdyolarından, araba galerilerinden, marinalardan geçip kapak kızlarının sert gerçekliğine çarpan… bir hafriyat kamyonunun gece yarısı yapayalnız bir adama çarptığı gibi çarpan bir hikâye.

Osman, uzun bir döneme yayılan eşsiz kurgusuyla edebiyatımızın en görkemli eserlerinden biri olmaya aday.

Kapak Kızı'nı ve Yeşil Peri Gecesi'ni dinledik.

Şimdi söz sırası Osman'da…

Bugün ayın kaçı, günlerden ne, berbat pansiyonların berbat odalarında çile doldurduğum kaçıncı gün, bilmiyorum. Zaman bir yerde koptu gitti, geceyle gündüzü ayırt etmem bile zaman alıyor artık, zaten bir önemi de yok. Beş parasızım, perişan haldeyim. Yarın ne yapacağım, nasıl sürecek bu yaşam, bilmiyorum. Allah'ım ben bu hale nasıl geldim? Düştüğüm bu halin sorumlusu kim?

(Tanıtım Bülteninden)

Osman TIKLA PDF İNDİR !

22.11.2020

Çok etkilendim

su gibi aktı gitti kitap. hikaye beni içine o kadar çekti ki kitap okumak için kendime daha fazla vakit ayırdım


18.11.2020

Önyargısız dalın Osman'ın dünyasına

Bir yanda Osman'ın günlükleri bir yanda etraflıca araştırma sorgusu yapan bir gazeteci. Büyük bir mal varlığı içinde herşey olmak isterken hiçbirşey olamadan yaşamı biten Osman.  Iki farklı pencereden bakarak anlatmış Ayfer Tunç. Çok akıcı, sıkılmadan okunuyor. Reklam kurbanı olmaktan endişe etmiştim alırken ama iyiki almışım.


02.11.2020

Alın, okuyun, pişman olmayacaksınız..

Kimi yazarlarla aynı dönemde yaşıyor olmak bir şans diye okumuştum. Ayfer Tunç 'Osman' ile işte bu yazarlardan bir tanesi benim için. Son dönem bitmesin diye sindire sindire okuduğum en iyi türk romanı. Yazarın kurgusu, dili, anlatımı takdire şayan. İyi ki Ayfer Tunç, iyi ki Osman..

Osman TIKLA PDF İNDİR !

Yorum Gönder