26 Eylül 2023

Ben Mülteciyim Biraz Şükrullah Yavuzer Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Şükrullah Yavuzer
Çevirmen: Şükrullah Yavuzer

Ben Mülteciyim Biraz indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Şükrullah Yavuzer olan ve Simer Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, 112 sayfalık Ben Mülteciyim Biraz eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Mülteciyim Biraz ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Mülteciyim Biraz TIKLA PDF İNDİR !

Ben Mülteciyim Biraz Yazarı Kimdir ?

Ben Mülteciyim Biraz yazarı Şükrullah Yavuzer 'dır. Şükrullah Yavuzer yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Ben Mülteciyim Biraz PDF indir oku

Ben Mülteciyim Biraz indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Simer Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, 112 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Mülteciyim Biraz TIKLA PDF İNDİR !

Ben Mülteciyim Biraz TIKLA PDF İNDİR !

Ben Mülteciyim Biraz kitabı, aşkın, sevginin, ihanetin, yaşam zorluklarının ince ince kaleme döküldüğü şiir kitabıdır.

Hepimiz biraz mülteci olmalıyız, insani duyguların yoğun bir şekilde ele alındığı bir eserinde;

Ben mülteciyim biraz
Evinden, barkından kopartılan,
Ben mülteciyim biraz
Ayağına çelme takılan,
Ben mülteciyim biraz
Cesedi kıyıya vuran,
Ben mülteciyim biraz
Hakk'a iltica eden…

…. İfade etmektedir

(Tanıtım Bülteninden)

Ben Mülteciyim Biraz TIKLA PDF İNDİR !Ben Mülteciyim Biraz TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Ben Mülteciyim Biraz, Şükrullah Yavuzer

Yorum Gönder