3 Ağustos 2023

Ve Ben Öldüm Merve Altınbaş Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,01 TL
Yazarı: Merve Altınbaş
Çevirmen: Merve Altınbaş

Ve Ben Öldüm indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Merve Altınbaş olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ve Ben Öldüm eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ve Ben Öldüm ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ve Ben Öldüm TIKLA PDF İNDİR !

Ve Ben Öldüm Yazarı Kimdir ?

Ve Ben Öldüm yazarı Merve Altınbaş 'dır. Merve Altınbaş yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ve Ben Öldüm PDF indir oku

Ve Ben Öldüm indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ve Ben Öldüm TIKLA PDF İNDİR !

Ve Ben Öldüm TIKLA PDF İNDİR !

Ne çok şey yaşadık şu küçük dünyamızda. Bir o kadar da yaşanmamışlıklar olmasına rağmen ne çok sabahı akşam ettik. Hep daha fazlasını istedik. Aldık. Yine istedik, yine aldık. Hep en güzel, en zengin, en başarılı olmak istedik. En mutlusu biz olmalıydık, bizden mutlusu olmamalıydı. Ve gerçekleri göz ardı edip ölümsüzlük hayalleriyle yaşamalıydık. Bardağın hep dolu tarafını görmeliydik, boş tarafı yokmuşçasına. Hiçbir şey öğrenmemize gerek yoktu. Her şeyi biliyorduk doğru ya da yanlış. Yaşamalıydık, doyasıya yaşamalı...

(Tanıtım Bülteninden)

Ve Ben Öldüm TIKLA PDF İNDİR !Ve Ben Öldüm TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ve Ben Öldüm, Merve Altınbaş

Yorum Gönder