3 Temmuz 2023

Kan Çiçeği Güzel Bakır Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,25 TL
Yazarı: Güzel Bakır
Çevirmen: Güzel Bakır

Kan Çiçeği indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Güzel Bakır olan ve Anemon yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kan Çiçeği eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kan Çiçeği ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kan Çiçeği TIKLA PDF İNDİR !

Kan Çiçeği Yazarı Kimdir ?

Kan Çiçeği yazarı Güzel Bakır 'dır. Güzel Bakır yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Kan Çiçeği PDF indir oku

Kan Çiçeği indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Anemon yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kan Çiçeği TIKLA PDF İNDİR !

Kan Çiçeği TIKLA PDF İNDİR !

"İçimdeki kuşku gitgide büyüyordu. Bunlar bana tuzak mı kuracaklardı? Her şey beklenirdi bunlardan. Bu konuda neler

duymuştum neler. Ablama duyduğum özlem ve anneme verdiğim söz olmasaydı, değil bu insanlarla muhatap olmak bir kaşık

suda boğabilirdim. Ama ablamı kurtarmak uğruna her şeyi göze almıştım."

Doğu Anadolu'da bir köy…

Terör örgütünün zorla kaçırdığı bir kız ve sonrası ailenin yaşadığı acı dolu günler. Kan ve gözyaşıyla

süren bir yaşam.

Kan Çiçeği, ibretle ve heyecanla okuyacağınız gerçek bir hayat hikayesi.

(Tanıtım Bülteninden)

Kan Çiçeği TIKLA PDF İNDİR !Kan Çiçeği TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Kan Çiçeği, Güzel Bakır

Yorum Gönder