12 Haziran 2023

Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı Nedim Gürsel Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,86 TL
Yazarı: Nedim Gürsel
Çevirmen: Nedim Gürsel

Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nedim Gürsel olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı TIKLA PDF İNDİR !

Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı Yazarı Kimdir ?

Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı yazarı Nedim Gürsel 'dır. Nedim Gürsel yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı PDF indir oku

Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı TIKLA PDF İNDİR !

Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı TIKLA PDF İNDİR !
"Yıllar önce Yaşar Kemal'le yaptığımız bir tren yolculuğunda, 'Her yazarın bir ÇukurovasL vardır' demişti bana, 'Faulkner da, Kafka da, Joyce da bir bakıma kendi Çukurovalarım yazdılar.' Paris-Avignon treninde karşıhkh oturmuş konuşuyorduk. Daha doğrusu o anlatıyor, ben dinliyordum. Trenin penceresinden
akıp giden doğa, asfalt yollar, düzenli tarlalar (...) umurunda bile değildi Yaşar Kemal'in."
Nedim Gürsel

"Bu yüzyılın olağanüstü olaylarından birini yaşadım. Çukurova'nın geçirdiği büyük değişimleri yaşamak, daha sonra bunları gözlemlemek ve yazmak fırsatı buldum. Kendimi seve seve, beraberinde getirdiği tüm sorunlarıyla eski ile yeninin bir arada var olduğu bir geçiş döneminin ranığı olarak nitelendirebilirim."
Yaşar Kemal


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 176

Baskı Yılı: 2008


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 132

Baskı Yılı: 2008


Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Kitap Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı TIKLA PDF İNDİR !Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Yaşar Kemal - Bir Geçmiş Dönem Romancısı, Nedim Gürsel

Yorum Gönder