6 Haziran 2023

Yanardönerin Sıradan Mucizesi Neşe Açıker Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,4 TL
Yazarı: Neşe Açıker
Çevirmen: Neşe Açıker

Yanardönerin Sıradan Mucizesi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Neşe Açıker olan ve Yitik Ülke Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 206 sayfalık Yanardönerin Sıradan Mucizesi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yanardönerin Sıradan Mucizesi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yanardönerin Sıradan Mucizesi TIKLA PDF İNDİR !

Yanardönerin Sıradan Mucizesi Yazarı Kimdir ?

Yanardönerin Sıradan Mucizesi yazarı Neşe Açıker 'dır. Neşe Açıker yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Yanardönerin Sıradan Mucizesi PDF indir oku

Yanardönerin Sıradan Mucizesi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yitik Ülke Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 206 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yanardönerin Sıradan Mucizesi TIKLA PDF İNDİR !

Yanardönerin Sıradan Mucizesi TIKLA PDF İNDİR !

"Eski trapezci, sonra da epey tuhaf işler yapmış ölü bir kocam var ki onun da eski karısı tarihi eser kaçakçısı, çılgın bilim insanı ve katil bir teyze ekleyelim buna, ben de bir kukla yapımcısıyım. Bu kadarını İtalyan edebiyatında bile zor bulursun. Tabii bunlar en üst katmanda görünenler. Alttakilere Dante baksa cehennemine birkaç kat daha eklerdi. Yani ben olsam ben de kendimi takip ederdim."
"Önyargılı biri değilimdir."

"Sana haklıydın diyorum Marlin…"

Kocasını öldürmediği anlaşıldıktan sonra nihayet sıradan bir hayata adım atacağını zanneden Mora'yı bekleyen sürprizler vardı. En yakın arkadaşı Sedna, teyzesi Narel, Balıkçı ve hikâyeye zamansız giren Marlin her şeyi altüst etmişti. Üstelik gerçekle kurgu birbirine girmiş, Mora'nın tuhaf kuklalarından daha ucube bir hayatı yaşamaları için önlerine koymuştu. Peki, Yanardöner'in Sıradan Mucizesi tüm bunların çözümü olabilir miydi?

(Tanıtım Bülteninden)

Yanardönerin Sıradan Mucizesi TIKLA PDF İNDİR !Yanardönerin Sıradan Mucizesi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Yanardönerin Sıradan Mucizesi, Neşe Açıker

Yorum Gönder