6 Haziran 2023

1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum Suat Duman Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,9 TL
Yazarı: Suat Duman
Çevirmen: Suat Duman

1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Suat Duman olan ve Alakarga yayınevinin yayınlamış olduğu, 88 sayfalık 1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. 1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum TIKLA PDF İNDİR !

1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum Yazarı Kimdir ?

1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum yazarı Suat Duman 'dır. Suat Duman yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Polisiye türündedir.

1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum PDF indir oku

1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Alakarga yayınevi tarafından yayınlanan, 88 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum TIKLA PDF İNDİR !

1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum TIKLA PDF İNDİR !

Suat Duman'ın uzun soluklu polisiye serisini yayınlamaya başlıyoruz. Birinci Dünya Savaşı sona ermiş, dünya yeni bir kaosun eşiğine gelmiştir. Fransa'da gördüğü eğitimini yarıda kesen Ferda, gazeteci arkadaşı Miette'le birlikte Doğu Ekspresi'ne atlar ve işgal donanmalarının boğazı geçtiği gün İstanbul'a gelir. Bir yandan uluslararası bir suçlunun izini süren Ferda ve Miette bir yandan da akılcı yöntemleri sayesinde tüm suçluların korkulu rüyası haline gelecektir.

Elinizden bırakamayacağınız, meftunu olacağınız, polisiye edebiyatımızı renklendirecek son derece "cazibeli" bir okuma şöleni…

(Tanıtım Bülteninden)

1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum TIKLA PDF İNDİR !1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Polisiye
Etiketler; Edebiyat, Roman, Polisiye, 1918 - Kalbim Kimsesiz Yurdum, Suat Duman

Yorum Gönder