18 Haziran 2023

Ve Usulca Fısıldadı Kalbim Petunya Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,45 TL
Yazarı: Petunya
Çevirmen: Petunya

Ve Usulca Fısıldadı Kalbim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Petunya olan ve Destek Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 168 sayfalık Ve Usulca Fısıldadı Kalbim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ve Usulca Fısıldadı Kalbim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ve Usulca Fısıldadı Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Ve Usulca Fısıldadı Kalbim Yazarı Kimdir ?

Ve Usulca Fısıldadı Kalbim yazarı Petunya 'dır. Petunya yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ve Usulca Fısıldadı Kalbim PDF indir oku

Ve Usulca Fısıldadı Kalbim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Destek Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 168 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ve Usulca Fısıldadı Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Ve Usulca Fısıldadı Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

"Oysa bu hayatta yaşamanın esas formülü, umut etmek değil midir?"

Öyle ise bu hayat neden umutlarımızı elimizden almak ile başlar?

Bu sorular cevapsız kalmamalı!

Hayata kaç sıfır yenik başladığımı bile bilmiyorum henüz.
Üstelik bu düşüşümün son düşüş olduğundan da emin değilim.
O denli mağlubum anlayacağın.

Ben umut etmekten, hayat ise umutlarımı kırmaktan bir an olsun vazgeçmedi.

Peki ya şimdi kim kazanacak?
Sen söyle istiyorum azizim!
Hayat mı?
Yoksa ben mi?

(Tanıtım Bülteninden)

Ve Usulca Fısıldadı Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

26.04.2020

Petunya

1 gün içinde bitirdim. Bir kitapta birçok farklı duyguyu yasadım. Acılarda dahil her şeyiyle çok tatlı bir hikaye olmuş. Su gibi bir kitap diyebilirim.

Ve Usulca Fısıldadı Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ve Usulca Fısıldadı Kalbim, Petunya

Yorum Gönder