18 Haziran 2023

Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17 Suat Derviş Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 20,9 TL
Yazarı: Suat Derviş
Çevirmen: Suat Derviş

Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17 indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Suat Derviş olan ve İthaki Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 344 sayfalık Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17 eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17 ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17 TIKLA PDF İNDİR !

Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17 Yazarı Kimdir ?

Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17 yazarı Suat Derviş 'dır. Suat Derviş yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17 PDF indir oku

Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17 indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İthaki Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 344 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17 TIKLA PDF İNDİR !

Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17 TIKLA PDF İNDİR !

"Bekliyorum ve Büyük Ateş, Suat Derviş külliyatının önemli parçalarından olan bu iki romanın, tefrika edildikleri 1930'lu ve 50'li yıllardan bugünlere ulaşıp okurla buluşması heyecan verici.

Suat Derviş edebiyatının her zaman yeni bir söz söylemeye vesile olması, hikâye ve romanlarından bize kalan en önemli yadigarlardan biridir. Edebiyat tarihine bıraktığı onlarca eser, bugünden bakıldığında adından sık sık söz ettiren unutulmayacak bir mirastır. Onu Bekliyorum ve Büyük Ateş adlı romanları da bu mirasın gün yüzüne çıkan yeni parçaları.

İki romanda da duygularının ve hislerinin peşinden giden, giderken tökezleyen ve hüsrana uğrayan kadınların hikâyesi anlatılır. Onu Bekliyorum'da sanatıyla yaşamak isteyen Suzan ve Büyük Ateş'te yaşayamadığı bir hayatın hayaliyle kavrulan Fazilet'le kadınların erkekler dünyasında kendi hikâyelerini yazma mücadelesini okuruz."

- Sevdagül Kasap

(Tanıtım Bülteninden)

Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17 TIKLA PDF İNDİR !Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17 TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Onu Bekliyorum-Bütün Yapıtları 17, Suat Derviş

Yorum Gönder