16 Haziran 2023

Ölmek Kolaydır Sevmekten Ahmet Altan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,0 TL
Yazarı: Ahmet Altan
Çevirmen: Füsun Turcan Elmasoğlu

Ölmek Kolaydır Sevmekten indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ahmet Altan olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ölmek Kolaydır Sevmekten eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ölmek Kolaydır Sevmekten ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ölmek Kolaydır Sevmekten TIKLA PDF İNDİR !

Ölmek Kolaydır Sevmekten Yazarı Kimdir ?

Ölmek Kolaydır Sevmekten yazarı Ahmet Altan 'dır. Ahmet Altan yazdığı bu eserle Yunus Nadi Ödülleri almıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ölmek Kolaydır Sevmekten PDF indir oku

Ölmek Kolaydır Sevmekten indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ölmek Kolaydır Sevmekten TIKLA PDF İNDİR !

Ölmek Kolaydır Sevmekten TIKLA PDF İNDİR !
Araba kumarhanenin önünde durdu, Nizam aceleyle indi arabadan, koşar adımlarla kumarhaneye girdi, piyano sesi yoktu, köşk sessizdi, yandaki salona yürüdü, piyanonun kapağı kapatılmıştı, gözleriyle salonu taradı, Anya pencerenin yanındaydı, sigara içiyordu.

Nizam'ın kendisine doğru yürüdüğünü gördüğünde, yüzünde ilk kez bir şaşkınlık izi gördü Nizam.
Gidip kadının karşısında durdu:
- Adınız ne?
- Neden soruyorsunuz?
- Çünkü kimse yokken, sabahın aydınlığında ikimiz burada yalnızken adınızı söyleyip söylemeyeceğinizi merak ediyorum.
- Bunun için mi geldiniz?
- Evet Anya, bunun için geldim.
- Adımı öğrenmişsiniz.
- Öğrendim... Ama sizin de bana adınızı söyleyip söylemeyeceğinizi merak ediyorum... Adınız ne Anya?

Anya, Nizam'ın yüzüne, gözlerine baktı ve orada daha önce hiç kimsenin görmediğini, göremediğini, bir deliliğin kendini yakarak yok edişinin parlayışını gördü. Bundan korkmadı, bir başkası korkabilirdi ama o bundan korkmadı, aksine ilk kez bakışlarındaki boşlukta neşeye benzer bir pırıltı belirdi.
- Delisiniz.
- Evet Anya... Adınız ne?
Anya, sigarasından bir nefes çekti, tavana doğru üfledi, bakışlarını Nizam'a çevirdi, uzun uzun baktı, yavaşça, neredeyse şefkatle konuştu.
-Adım Anya...
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 576

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Everest Yayınları Ölmek Kolaydır Sevmekten TIKLA PDF İNDİR !

28.01.2016

gayet güzel

ilk sayfalarını okuduğum zaman kitabı bırakma hissi bastırmıştı ama sonra kendimi zorladım ve biraz kitapta ilerledim o zaman aslında kitabın gayet güzel olduğunu anladım.  almak isteyenlere tavsiyem ilk baş çok sıkıcı gelebilir ama biraz ilerlediğiniz de çok beğeneceğiniz bir kitap halini alıyor.


12.06.2015

Ahmet Altan İyi ki Var

Çok severek okudum. Bir çırpıda okurdum, ama özellikle hemen vedalaşmamak için kendimi tuttum. Karakterleri de anlatımını da bana hissettirdiklerini de çok sevdim. Beğendiğim metinlerin altını çizdim ve hatta referans göstererek Facebook sayfamda paylaştım. Bize öğretilmeyen birçok eski kelimenin kullanılmış olması da ayrı bir güzellik bence. Bu sayede öğreniyoruz. Ah, bu konuda ne kadar eksiğiz... Ahmet Altan siyaseti boşverip bol bol roman yazsa ne mutlu olurum...


13.05.2015

Ağdalı olma hastalığı

Çok ilginç bir dönem, çok ilginç bir onu ama... Yirmi yaşındaki bir romancı gibi inanılmaz ağdalı bir dil. Komik bir süsleme çabası. Halbuki hiç gerek yok bunlara. Ahmet Altan´ın ilk dönem romanları daha serinkanlı ve usta işi. Yaş aldıkça acemi romancılar gibi yazıyor.

Ölmek Kolaydır Sevmekten TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ölmek Kolaydır Sevmekten, Ahmet Altan

Yorum Gönder