15 Haziran 2023

Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2 Diana Gabaldon Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 35,75 TL
Yazarı: Diana Gabaldon
Çevirmen: Öznur Karagüllü

Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2 indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Diana Gabaldon olan ve Epsilon Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2 eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2 ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2 TIKLA PDF İNDİR !

Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2 Yazarı Kimdir ?

Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2 yazarı Diana Gabaldon 'dır. Diana Gabaldon yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2 PDF indir oku

Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2 indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Epsilon Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2 TIKLA PDF İNDİR !

Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2 TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı ( Tanıtım Bülteninden)

Haziran, 1778. Dünya altüst olmuş halde. Yükselen bağımsızlık seslerinin arasında hayatta kalmaya çalışan Claire ve Jamie için hayat daha da zor. Kaybettikleri için yas tutsalar da birbirlerine tutunup yaşamaya devam etmeliler. Artık tek istedikleri eve, Tepe'nin huzurlu sessizliğine geri dönmek. Ancak evleriyle aralarında binlerce insanın hayatının değiştirecek kanlı bir iç savaş var.

"Tarihi fantezi türü hayranlarının merakla beklediği tutku ve macera!"
-People-

"Gabaldon'dan sürükleyici, heyecanlı ve bağımlılık yapan bir kitap daha… Derin bir nefes alın ve yolculuğun tadını çıkarın."
-Library Journal-

"İnsanın cesaretinin boyutlarını, ruhunun ağırlığını ve kalbinin derinliğini bir tuvale çizen, büyük bir macera."
-CNN-

Editör : Eren Abaka

Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2 TIKLA PDF İNDİR !

25.10.2019

YABANCİ

YABANCI SERISI COK GUZEL BIR SERİ HERKESE TAVSIYE EDERİM

Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2 TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Kalbimin Kanıyla Yazdım Kısım 2, Diana Gabaldon

Yorum Gönder