15 Haziran 2023

Geceyi Anlat Bana Djuna Barnes Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,6 TL
Yazarı: Djuna Barnes
Çevirmen: Aslı Biçen

Geceyi Anlat Bana indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Djuna Barnes olan ve Sel Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Geceyi Anlat Bana eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Geceyi Anlat Bana ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Geceyi Anlat Bana TIKLA PDF İNDİR !

Geceyi Anlat Bana Yazarı Kimdir ?

Geceyi Anlat Bana yazarı Djuna Barnes 'dır. Djuna Barnes yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Geceyi Anlat Bana PDF indir oku

Geceyi Anlat Bana indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sel Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Geceyi Anlat Bana TIKLA PDF İNDİR !

Geceyi Anlat Bana TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı ( Tanıtım Bülteninden)

Geceyi Anlat Bana, okuru kendine has rayihasıyla sarhoş eder, ıstırabın derinlerinden bir inci çıkarır. Jeanette Winterson'ın "içinde bir incinin eridiği
kadehten şarap içmek gibi" sözleriyle nitelediği okuma eylemi bir esrimeye dönüşür.
Düşkünlerin, fahişelerin, müptelaların, hayal ve gerçek arasında salınırken ruhu arafta kalıp acı çekenlerin, gecenin mahremiyetine sığınanların
hikâyesini belleklere kazıyan bu lirik metin, dönemin bohem hayatının atmosferini
yansıtma kabiliyetiyle tarihten sisli bir kesit sunuyor.

Geceyi Anlat Bana TIKLA PDF İNDİR !Geceyi Anlat Bana TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Geceyi Anlat Bana, Djuna Barnes

Yorum Gönder