16 Haziran 2023

Emanet Gölgeler Defteri Ethem Baran Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,1 TL
Yazarı: Ethem Baran
Çevirmen: Ethem Baran

Emanet Gölgeler Defteri indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ethem Baran olan ve İletişim Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Emanet Gölgeler Defteri eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Emanet Gölgeler Defteri ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Emanet Gölgeler Defteri TIKLA PDF İNDİR !

Emanet Gölgeler Defteri Yazarı Kimdir ?

Emanet Gölgeler Defteri yazarı Ethem Baran 'dır. Ethem Baran yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Emanet Gölgeler Defteri PDF indir oku

Emanet Gölgeler Defteri indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İletişim Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Emanet Gölgeler Defteri TIKLA PDF İNDİR !

Emanet Gölgeler Defteri TIKLA PDF İNDİR !
"Benim yazmak istediklerim değildi yazdıklarım... Yazarsam, bir büyünün içinde olacaktım.
Ama bu büyü benim yazdıklarımın üzerinde mi dolaşacaktı tütsü tütsü, yoksa zaten büyü içinde yüzen biraz da sisli bir güzelliği sayfaların üzerinde konuk ederken ben mi onun içinde
kaybolacaktım, bilmiyordum. Gerçeği hayale çevirmek miydi derdim, hayalin büyüsünü gerçeğin içinde aramak mıydı? Bildiğim, bunun düşüncesi bile güzeldi. Yazarsam, bahara dokunmuş olacaktım, avucumda olacaktı bütün çiçekler, kokular, yağmurlar. Gerçeğinden
daha güzel olacaktı hatta."

Çocukluk kahramanları, Cüneyt Arkın, Kara Pençe, gergef işleyen güzel kız, uzak evler, saksılar, danteller, otobüs garajları, solmuş posterler, karınca duaları, kuş uçuran sinema bekleyen ergenler, Sevdiye, Kayaş'ın gecekonduları sağlı sollu, "Anarşist olmasın bu
çocuklar", İspanyol paçalı şehirliler, davetsiz misafirler, sobanın yanındaki romanlar, yoksul ağaçlar, dik yollar, çarpık çatılar, Congulus, Mamak Sıkıyönetim Komutanlığı...

Ethem Baran, 12 Eylül arifesinde, taşradan büyük şehre okumaya gelmiş bir delikanlının hikâyesini anlatıyor.

Emanet Gölgeler Defteri, yalpalayan, rüyasını arayan genç bir yazarın buruk ve hüzünlü dünyasını resmediyor.



Sayfa Sayısı: 234

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: İletişim Yayıncılık Emanet Gölgeler Defteri TIKLA PDF İNDİR !Emanet Gölgeler Defteri TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Emanet Gölgeler Defteri, Ethem Baran

Yorum Gönder