25 Nisan 2023

Beni Kim Öldürdü Ahmet Küçükkerniç Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,6 TL
Yazarı: Ahmet Küçükkerniç
Çevirmen: Burak Taymen

Beni Kim Öldürdü indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ahmet Küçükkerniç olan ve Kumran yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Beni Kim Öldürdü eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Beni Kim Öldürdü ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Beni Kim Öldürdü TIKLA PDF İNDİR !

Beni Kim Öldürdü Yazarı Kimdir ?

Beni Kim Öldürdü yazarı Ahmet Küçükkerniç 'dır. Ahmet Küçükkerniç yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Korku Gerilim türündedir.

Beni Kim Öldürdü PDF indir oku

Beni Kim Öldürdü indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kumran yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Beni Kim Öldürdü TIKLA PDF İNDİR !

Beni Kim Öldürdü TIKLA PDF İNDİR !

"Baş aşağı sallandırılmış cesede bakıyordum. Daha doğrusu bir cesetten arta kalanlara. Gırtlağı kesilmiş. Bu normal diyebilirsiniz! Çıplak bedeni ortadan ikiye ayrılmış! Buna da anormal deyin o zaman… Nasıl biriyle uğraşacağımı aklım yeni yeni almaya başlıyordu. Cesedi tanıyordum üstelik… Hem de çok iyi tanıyordum!"..


(Tanıtım Bülteninden)

Beni Kim Öldürdü TIKLA PDF İNDİR !Beni Kim Öldürdü TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Korku Gerilim
Etiketler; Edebiyat, Roman, Korku Gerilim, Beni Kim Öldürdü, Ahmet Küçükkerniç

Yorum Gönder