20 Mart 2023

Sen Gözlerinle Vurdun Aydın Bayrakdar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,75 TL
Yazarı: Aydın Bayrakdar
Çevirmen: Aydın Bayrakdar

Sen Gözlerinle Vurdun indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Aydın Bayrakdar olan ve Kırmızı Çatı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sen Gözlerinle Vurdun eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sen Gözlerinle Vurdun ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sen Gözlerinle Vurdun TIKLA PDF İNDİR !

Sen Gözlerinle Vurdun Yazarı Kimdir ?

Sen Gözlerinle Vurdun yazarı Aydın Bayrakdar 'dır. Aydın Bayrakdar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Sen Gözlerinle Vurdun PDF indir oku

Sen Gözlerinle Vurdun indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kırmızı Çatı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sen Gözlerinle Vurdun TIKLA PDF İNDİR !

Sen Gözlerinle Vurdun TIKLA PDF İNDİR !

En güzel şiirimi sana uykuda yazdım
Maalesef bu alame onu taiıyamadım
Hasbelkader kalbine doğanmeali sezdim
Karanlıklarda senin için ışıyamadım

(Tanıtım Bülteninden)

Sen Gözlerinle Vurdun TIKLA PDF İNDİR !Sen Gözlerinle Vurdun TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Sen Gözlerinle Vurdun, Aydın Bayrakdar

Yorum Gönder