21 Mart 2023

O'nun Gizemi Ömer Enes Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,3 TL
Yazarı: Ömer Enes
Çevirmen: Ömer Enes

O'nun Gizemi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ömer Enes olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık O'nun Gizemi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. O'nun Gizemi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
O'nun Gizemi TIKLA PDF İNDİR !

O'nun Gizemi Yazarı Kimdir ?

O'nun Gizemi yazarı Ömer Enes 'dır. Ömer Enes yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

O'nun Gizemi PDF indir oku

O'nun Gizemi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
O'nun Gizemi TIKLA PDF İNDİR !

O'nun Gizemi TIKLA PDF İNDİR !

...
"Yokluğumda anlaşılacağım ben.
Beni yüz sene sonra değil,
Belki yüz bin sene sonra anlayacaksınız.
Ama hiç korkmayın, tam olması gerektiği anda,
Olması gerektiği gibi anlayacaksınız.
Ve anladığınızda "ben" var olmayacağım.
Anladığınızda "biz" var olacak.
Herkes "hiçliğin" içinde "hiç" olmuş olacak.
Tıpkı benim olduğum gibi."

(Tanıtım Bülteninden)

O'nun Gizemi TIKLA PDF İNDİR !O'nun Gizemi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, O'nun Gizemi, Ömer Enes

Yorum Gönder