3 Mart 2023

Ne Söyledim Ne Sustum Erol Koca Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Erol Koca
Çevirmen: Erol Koca

Ne Söyledim Ne Sustum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Erol Koca olan ve Göl Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ne Söyledim Ne Sustum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ne Söyledim Ne Sustum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ne Söyledim Ne Sustum TIKLA PDF İNDİR !

Ne Söyledim Ne Sustum Yazarı Kimdir ?

Ne Söyledim Ne Sustum yazarı Erol Koca 'dır. Erol Koca yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Ne Söyledim Ne Sustum PDF indir oku

Ne Söyledim Ne Sustum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Göl Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ne Söyledim Ne Sustum TIKLA PDF İNDİR !

Ne Söyledim Ne Sustum TIKLA PDF İNDİR !

Dertler katmerlendi gönül tahtımda;

Ne söyleyebildim ne susabildim.

Avazım çıktıkça bağırsam dedim;

Ne söyleyebildim ne susabildim.

Nefsimle işim yok aştık biz onu.

Nefis kavgasının görünmez sonu.

Bir tek derdim var; vatandır konu.

Ne söyleyebildim ne susabildim.

Diyemedim söylenmezi sordular,

Onmaz derde olmazları sardılar,

Ne dedimse bir yokuşa sürdüler,

Ne söyleyebildim ne susabildim.

(Tanıtım Bülteninden)

Ne Söyledim Ne Sustum TIKLA PDF İNDİR !Ne Söyledim Ne Sustum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Ne Söyledim Ne Sustum, Erol Koca

Yorum Gönder