20 Mart 2023

Herkes Öldürür Sevdiğini Esra Aydın Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,0 TL
Yazarı: Esra Aydın
Çevirmen: Esra Aydın

Herkes Öldürür Sevdiğini indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Esra Aydın olan ve Kamer Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Herkes Öldürür Sevdiğini eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Herkes Öldürür Sevdiğini ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Herkes Öldürür Sevdiğini TIKLA PDF İNDİR !

Herkes Öldürür Sevdiğini Yazarı Kimdir ?

Herkes Öldürür Sevdiğini yazarı Esra Aydın 'dır. Esra Aydın yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Herkes Öldürür Sevdiğini PDF indir oku

Herkes Öldürür Sevdiğini indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kamer Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Herkes Öldürür Sevdiğini TIKLA PDF İNDİR !

Herkes Öldürür Sevdiğini TIKLA PDF İNDİR !

Beni unutmadığını varsayıyorum; aynı gökyüzüne bakıp hayallerime benzeyen hayaller kurduğunu, aynı kitabı okuduğumuzu, eksikliğimi hissettiğini... Ben seni bulana kadar yokluğuma alışma n'olur. Hesap sormak için bekle bari beni. Düşman gibi mi bakacaksın, bak. Çıkar o sapladığın bıçağı kalbimden, bir daha bir daha sapla istersen. O çok sevdiğin şiirin hakkını ver, gözünü kırpmadan öldür beni. Herşeyimsin sen benim, katilim olmuşsun çok mu?

(Tanıtım Bülteninden)

Herkes Öldürür Sevdiğini TIKLA PDF İNDİR !Herkes Öldürür Sevdiğini TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Herkes Öldürür Sevdiğini, Esra Aydın

Yorum Gönder