21 Mart 2023

Buraya Bir Şiir Gelmeli Hasan Cüneyt Bozkurt Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,4 TL
Yazarı: Hasan Cüneyt Bozkurt
Çevirmen: Hasan Cüneyt Bozkurt

Buraya Bir Şiir Gelmeli indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hasan Cüneyt Bozkurt olan ve Mylos Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Buraya Bir Şiir Gelmeli eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Buraya Bir Şiir Gelmeli ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Buraya Bir Şiir Gelmeli TIKLA PDF İNDİR !

Buraya Bir Şiir Gelmeli Yazarı Kimdir ?

Buraya Bir Şiir Gelmeli yazarı Hasan Cüneyt Bozkurt 'dır. Hasan Cüneyt Bozkurt yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Buraya Bir Şiir Gelmeli PDF indir oku

Buraya Bir Şiir Gelmeli indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Mylos Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Buraya Bir Şiir Gelmeli TIKLA PDF İNDİR !

Buraya Bir Şiir Gelmeli TIKLA PDF İNDİR !

Hasan Cüneyt Bozkurt'un "Buraya Bir Şiir Gelmeli" adlı öykü kitabı Mylos Kitap etiketiyle yayımlandı.

"Şu elimde görmüş olduğunuz ağaç filizleri, her türlü zehirlenme vakasına tekerlek takar," diye sesin inceliğine sığındım bir derste. "Çünkü tekerlekli zehirler, enkazı temizlemek üzere tonlarca yük taşıyabilir ve bunu yaparken panzehire dönüşürler."

Yapraklarını kokladım. Sonra nereden aklıma geldi bilmiyorum, sevmenin zıt anlamlısını sordum sınıfa.

"Acı çekmek," dedi biri.
İyimserliğe bakar mısınız? Ama hiç şaşırmadım. Aynı çocuğu bahçede koşarken görmüştüm. Durup gölgesini izlemiş ve şöyle demişti:

"Yoruldun değil mi? Ben de yoruldum. Ama devam etmeliyiz."

(Tanıtım Bülteninden)

Buraya Bir Şiir Gelmeli TIKLA PDF İNDİR !Buraya Bir Şiir Gelmeli TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Buraya Bir Şiir Gelmeli, Hasan Cüneyt Bozkurt

Yorum Gönder