19 Mart 2023

Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması Armağan Güneş Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,0 TL
Yazarı: Armağan Güneş
Çevirmen: Armağan Güneş

Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Armağan Güneş olan ve Gece Akademi yayınevinin yayınlamış olduğu, 72 sayfalık Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması TIKLA PDF İNDİR !

Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması Yazarı Kimdir ?

Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması yazarı Armağan Güneş 'dır. Armağan Güneş yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması PDF indir oku

Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Akademi yayınevi tarafından yayınlanan, 72 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması TIKLA PDF İNDİR !

Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması TIKLA PDF İNDİR !

Aylardan eylül ve Diyarbakır'ın asfaltta yumurta pişiren güneşi. Herhalde biri bana şaka yapmıştı. "Oralarda üşümeyesin" demişti Diyarbakırlı bir arkadaşım. Ben de kendimce tedbir almıştım. Bana
kimse o aylarda buraların böyle bir sıcağı olacağını söylememişti. Bir şeylerin ters gittiği belliydi. Olan biteni anlamam zaman aldı. Yavaş yavaş alıştım. Altı ay sonra, 50 metre uzağında yaşadığım Fiskaya'yı ilk görüşüm ise bulutlu bir günde oldu. Çiseleyen yağmurun altında, bir film sahnesinden fırlamış gibi sisler içinde gördüğüm efsaneye hayran kaldım. O gün her şey yeni başlıyordu benim için.

(Tanıtım Bülteninden)

Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması TIKLA PDF İNDİR !Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Bir Şehrin Anılarında Dilan Sineması, Armağan Güneş

Yorum Gönder