21 Mart 2023

Anamı Öldürdüm Ülkü Taşlıova Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,25 TL
Yazarı: Ülkü Taşlıova
Çevirmen: Ülkü Taşlıova

Anamı Öldürdüm indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ülkü Taşlıova olan ve Post Yayın yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Anamı Öldürdüm eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Anamı Öldürdüm ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Anamı Öldürdüm TIKLA PDF İNDİR !

Anamı Öldürdüm Yazarı Kimdir ?

Anamı Öldürdüm yazarı Ülkü Taşlıova 'dır. Ülkü Taşlıova yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Anamı Öldürdüm PDF indir oku

Anamı Öldürdüm indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Post Yayın yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Anamı Öldürdüm TIKLA PDF İNDİR !

Anamı Öldürdüm TIKLA PDF İNDİR !

Ne zaman gözlerim kum tepelerine dalsa, arkasında köyümün olduğunu hayal ederim. Gözlerimi kapatıp denizi seyrederim, portakal çiçeklerinin kokusunu çekerim içime, süpürge otu topladığımızda annemin söylediği türküleri söylerim içimden. Benim için hâlâ yüreğiyle ağladığını görürüm. Ona; "Buradayım, kumların arasında. Gel götür beni anne. İçimde öldürülen çocuğun büyümüş cesedini al götür bizim illere..." diye haykırmak isterim.

Ülkü Taşlıova'nın kaleminden kimi zaman sevinerek kimi zaman gözyaşlarınıza boğularak okuyacağınız şimdiye kadar anlatılmamış bizim hikâyelerimiz.

(Tanıtım Bülteninden)

Anamı Öldürdüm TIKLA PDF İNDİR !Anamı Öldürdüm TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Anamı Öldürdüm, Ülkü Taşlıova

Yorum Gönder