2 Mart 2023

Ağaç Mavi Gök Yeşil Ayhan Hilâl Gezer Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,6 TL
Yazarı: Ayhan Hilâl Gezer
Çevirmen: Ayhan Hilâl Gezer

Ağaç Mavi Gök Yeşil indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ayhan Hilâl Gezer olan ve Kule yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ağaç Mavi Gök Yeşil eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ağaç Mavi Gök Yeşil ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ağaç Mavi Gök Yeşil TIKLA PDF İNDİR !

Ağaç Mavi Gök Yeşil Yazarı Kimdir ?

Ağaç Mavi Gök Yeşil yazarı Ayhan Hilâl Gezer 'dır. Ayhan Hilâl Gezer yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Ağaç Mavi Gök Yeşil PDF indir oku

Ağaç Mavi Gök Yeşil indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kule yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ağaç Mavi Gök Yeşil TIKLA PDF İNDİR !

Ağaç Mavi Gök Yeşil TIKLA PDF İNDİR !

Vurdum kapıyı çektim gittim

gözlerinde onu görünce hiç istemeden

bir kırık kalbi alıp gittim

gerisi sana kalsın bu bana yeter

bir sima gördüm karanlıkta

oturdu başucumdaki yalnızlığıma

tam silecekken gözyaşlarımı

uzanırken titreyen ellerime

çektim gittim…

(Tanıtım Bülteninden)

Ağaç Mavi Gök Yeşil TIKLA PDF İNDİR !Ağaç Mavi Gök Yeşil TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Ağaç Mavi Gök Yeşil, Ayhan Hilâl Gezer

Yorum Gönder