4 Temmuz 2023

His 2: Ateş Mavisi DuruMavii Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 32,3 TL
Yazarı: DuruMavii
Çevirmen: DuruMavii

His 2: Ateş Mavisi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı DuruMavii olan ve Epsilon Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık His 2: Ateş Mavisi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. His 2: Ateş Mavisi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
His 2: Ateş Mavisi TIKLA PDF İNDİR !

His 2: Ateş Mavisi Yazarı Kimdir ?

His 2: Ateş Mavisi yazarı DuruMavii 'dır. DuruMavii yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

His 2: Ateş Mavisi PDF indir oku

His 2: Ateş Mavisi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Epsilon Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
His 2: Ateş Mavisi TIKLA PDF İNDİR !

His 2: Ateş Mavisi TIKLA PDF İNDİR !

Geldim, buradayım.

Hissediyor musun?

Seninle aynı arafta nefes alıyoruz.

Zevahirine değilse bile ruhunun surlarına çok yakınım.

Duyabiliyorum nefesinin sesini, kokusunu anımsayabiliyorum.

Ortasına atıldığım enkaz, darmaduman olmuş belleğimle kardeş ve ruhumun pürüzlü duvarları sensizlikle sıvanmış, çok acı var.

Adımlarımdan geriye kalan kanlı emarelere dönüp bakamıyorum, biliyorum.

Hissediyorum.

Çok yakınındayım, ateş mavisi...

(Tanıtım Bülteninden)

His 2: Ateş Mavisi TIKLA PDF İNDİR !

21.10.2020

HİSSS

Çok güzel bir kurgusu var His I ve His II severek okudum şimdi de His III okuyacağım Kesinlikle tavsiye ediyorum.


24.03.2019

HİS ATEŞ MAVİSİ

His.. İçime işleyen bana farklı duygular yaşatan okurken asla sıkılmadıgım bir kitap.. Her kese tavsiye ederim... Büdcem kitabı satın almama izin vermiyor.. 1.kitabı defalarca kez okudum. 2.kitabın da internetde yayınlanan ilk 17 bölümünü okudum devamını deli gibi merak etsem de okuyamadım malesef..


20.03.2019

His

Bu kitap efsane okuduğum en iyi kurgu romanıydı buradan duru maviye teşekkür ediyorum böyle bir kitapla beni buluşturdu için

His 2: Ateş Mavisi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, His 2: Ateş Mavisi, DuruMavii

Yorum Gönder