2 Mart 2023

Ah Benim İnce Sızım Feride Gerdelmann Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,7 TL
Yazarı: Feride Gerdelmann
Çevirmen: Feride Gerdelmann

Ah Benim İnce Sızım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Feride Gerdelmann olan ve Tilki Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ah Benim İnce Sızım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ah Benim İnce Sızım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ah Benim İnce Sızım TIKLA PDF İNDİR !

Ah Benim İnce Sızım Yazarı Kimdir ?

Ah Benim İnce Sızım yazarı Feride Gerdelmann 'dır. Feride Gerdelmann yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Ah Benim İnce Sızım PDF indir oku

Ah Benim İnce Sızım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tilki Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ah Benim İnce Sızım TIKLA PDF İNDİR !

Ah Benim İnce Sızım TIKLA PDF İNDİR !

Seni tanımanın mutluluğunu yaşayan ne çok insan olacağını bilseydin,
içinde taşıdığın o acılar hafiflemez miydi?
İnsanlara duyduğun bu kırıklık, bu güvensizlik,
duygularla üflense idi, bakışların değişir miydi acaba?

Dilimin ucunda bir söz var.
Yüreğimin ta derininde bir acı var.
Sözü bulsam, acımı anlayan olmaz.
Acımı anlatsam, sözü duyan olmaz.

(Tanıtım Bülteninden)

Ah Benim İnce Sızım TIKLA PDF İNDİR !Ah Benim İnce Sızım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Ah Benim İnce Sızım, Feride Gerdelmann

Yorum Gönder