16 Ocak 2023

Mecnunum Leylamı Gördüm Süleyman Şenel Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,0 TL
Yazarı: Süleyman Şenel
Çevirmen: Süleyman Şenel

Mecnunum Leylamı Gördüm indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Süleyman Şenel olan ve Siyah Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Mecnunum Leylamı Gördüm eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Mecnunum Leylamı Gördüm ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Mecnunum Leylamı Gördüm TIKLA PDF İNDİR !

Mecnunum Leylamı Gördüm Yazarı Kimdir ?

Mecnunum Leylamı Gördüm yazarı Süleyman Şenel 'dır. Süleyman Şenel yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Edebiyat İnceleme türündedir.

Mecnunum Leylamı Gördüm PDF indir oku

Mecnunum Leylamı Gördüm indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Siyah Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Mecnunum Leylamı Gördüm TIKLA PDF İNDİR !

Mecnunum Leylamı Gördüm TIKLA PDF İNDİR !

''Mecnunum Leylâmı Gördüm'' adlı eserin Âşık Veysel ve İbrahim tarafından 1936 yılında plağa okunmasının ardından, güftesinin ve bestesinin kime ait olduğu sürekli sorgulandı. Âşık Veysel eserin kendine ait olmadığını o günlerde hemen açıkladı. Âşık Ali İzzet Özkan ise eserin kendisine ait olduğunu iddia etti.

Kamuoyunda seksen yıldan fazla süren bu tartışma, sonunda mahkeme salonlarına taşındı. Süleyman Şenel çok titiz bir çalışmayla konunun bütün detaylarını gözler önüne seriyor.

Konunun ilgilileri,uzmanları ve hukukçular için olduğu kadar kamuoyu için de bilgilendirici olacağını düşündüğümüz bu kaynak eserin telif davaları için de aydınlatıcı olacağına inanıyoruz

(Tanıtım Bülteninden)

Mecnunum Leylamı Gördüm TIKLA PDF İNDİR !Mecnunum Leylamı Gördüm TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Edebiyat İnceleme
Etiketler; Edebiyat, Edebiyat İnceleme, Mecnunum Leylamı Gördüm, Süleyman Şenel

Yorum Gönder