16 Ocak 2023

Bataklık Çiçeği Selahattin Enis Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 7,0 TL
Yazarı: Selahattin Enis
Çevirmen: Selahattin Enis

Bataklık Çiçeği indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Selahattin Enis olan ve Ayrıntı Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bataklık Çiçeği eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bataklık Çiçeği ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bataklık Çiçeği TIKLA PDF İNDİR !

Bataklık Çiçeği Yazarı Kimdir ?

Bataklık Çiçeği yazarı Selahattin Enis 'dır. Selahattin Enis yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Klasik türündedir.

Bataklık Çiçeği PDF indir oku

Bataklık Çiçeği indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ayrıntı Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bataklık Çiçeği TIKLA PDF İNDİR !

Bataklık Çiçeği TIKLA PDF İNDİR !

Her şeyimi bitirdin Semra!... Paramı bitirdin, beynimi bitirdin, zekâmı bitirdin. Bitirmediğin, ezip parçalamadığın, kırıp tahrip etmediğin bir şeyim kalmadı. Sen bir mezbele içinde yaşıyordun. Oradan seni alarak bir gülistana ıs'âd ettim [çıkardım]. Ayaklarının altına bütün gençliğimi, servetimi döktüm. Senin için hiçbir şeyimi feda etmekten çekinmedim. Mazin günah ve levsle [pislikle] doluydu. Onları affettim. Hakkımda acı sözler söyleyeceklerdi. Bunlara önem vermedim.

Selahattin Enis Bataklık Çiçeği adlı kitabındaki öykülerde insanın aşk, hüsran, ölüm gibi temel meselelerini trajik olanın sınırlarında gezinen lirik ve lezzetli bir dille işliyor...

(Tanıtım Bülteninden)

Bataklık Çiçeği TIKLA PDF İNDİR !Bataklık Çiçeği TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Klasik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türk Klasik, Bataklık Çiçeği, Selahattin Enis

Yorum Gönder