16 Ocak 2023

İki Gözüm Despina Yasemin Özek Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,11 TL
Yazarı: Yasemin Özek
Çevirmen: Yasemin Özek

İki Gözüm Despina indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Yasemin Özek olan ve Çınar Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık İki Gözüm Despina eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. İki Gözüm Despina ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İki Gözüm Despina TIKLA PDF İNDİR !

İki Gözüm Despina Yazarı Kimdir ?

İki Gözüm Despina yazarı Yasemin Özek 'dır. Yasemin Özek yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

İki Gözüm Despina PDF indir oku

İki Gözüm Despina indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Çınar Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İki Gözüm Despina TIKLA PDF İNDİR !

İki Gözüm Despina TIKLA PDF İNDİR !

Minareden günde beş vakit yükselen ezana, kilise çanının eşlik etmesiydi benim çocukluğum... Ama sonra çocukluğumu orta yerinden ikiye bölen o kelime girdi hayatıma: Mübadele!

Anlamını bile bilmiyordum ilk duyduğumda. Öğrendiğimde ise Anadolu'ya göçmen kuşlar taşıyan bir vapurun içindeydim. Yüzlerce insan alt alta üst üste yığılmış, hayatta kalmaya çabalıyorduk. Doğduğumuz topraklarda bize yer yoktu artık, gideceğimiz yerdeyse bizleri nelerin beklediğini bilmiyorduk…

Ah Despina! Bir gülümsemesi bana adımı unutturan dünyalar güzeli. Şimdi şu yaşımda ilk aşkım diyebildiğim ama o zamanlar, hem kavga edip hem de görmeden duramadığım komşu kızı, kalbimin doğduğu ev...

Yasemin Özek İki Gözüm Despina'da, zor şartlar altında olsa bile bir arada yaşamanın öyküsünü küçük bir çocuğun gözünden ve onun duygularıyla anlatıyor.

(Tanıtım Bülteninden)

İki Gözüm Despina TIKLA PDF İNDİR !

13.02.2017

"Birilerimiz bu topaklarda hep yalnız kaldık"

Değerli Yazar; Romanınız beğeniyle okudum. Akıcı, sürükleyici ve zevkli bir kitap yazmışsınız. Sizi candan tebrik ediyorum, alkışlıyorum ve bravo diyorum.  İkinci romanınızı da okumaya şimdiden söz veriyorum. Herkesin ilgisini çekebilecek bir konu seçmişsin. İfadeler kolay anlaşılır, kişiler, hareketler ve yerler çok iyi tasfir edilmiş.Vurgulayıcı kelimeler ve sözler metnin her yerine dağılmış. Güçlü deyişler oluşturmuşsun.. Başarınızın devamını dilerim.. Bir iki yerinde de gözyaşlarımı tutamadığımı itiraf etmeliyim.. Ertuğrul Çepni

İki Gözüm Despina TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, İki Gözüm Despina, Yasemin Özek

Yorum Gönder