7 Haziran 2022

Güzel Kaybedenler Kerimcan Kamal Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,93 TL
Yazarı: Kerimcan Kamal
Çevirmen: Kerimcan Kamal

Güzel Kaybedenler indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kerimcan Kamal olan ve Doğan Novus yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Güzel Kaybedenler eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Güzel Kaybedenler ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Güzel Kaybedenler TIKLA PDF İNDİR !

Güzel Kaybedenler Yazarı Kimdir ?

Güzel Kaybedenler yazarı Kerimcan Kamal 'dır. Kerimcan Kamal yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Güzel Kaybedenler PDF indir oku

Güzel Kaybedenler indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Novus yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Güzel Kaybedenler TIKLA PDF İNDİR !

Güzel Kaybedenler TIKLA PDF İNDİR !
Bu kitap güzel kaybetmesini bilenler için…
Kazansak da kaybetsek de güzel olalım...
Ben eski tip kahramanlara inanıyorum.
Ben zengin beylere değil Yaşar Ustalara inanıyorum.
Ben kazanmaya değil yaşamaya inanıyorum.
Ben yaralı insanlara inanıyorum.
Ben hayatın büktüğü boynunu kimseye eğmeyenlere inanıyorum.
Bilge değilim.
Hiç Ferrarim de olmadı.
Olsaydı da mecbur kalmadan satmazdım.
Çocukluğumuzdan itibaren bizi kazanmaya, başarmaya,
sınıf atlamaya, sahip olmaya güdüleyen sistem sonra mutluluğu ve huzuru Ferrarinizi satmakla bulacağınızı anlatıyor.
Oysa kimse Ferrarisini satmak istemiyor. Çünkü güç, zenginlik, kazanmak hep en geçer akçe olmaya devam ediyor.
Ama gün gelip hepimiz bir kazaya uğrarız.
Ve o gün düştüğümüz yerden kalkarak yaşamaya yeniden başlarız.
Bizler Ferrarisini çarpan bilgeleriz.
Biz kentin yeni zengin kuleleri ile moloz kamyonları arasına sıkışmış milyonlarız.
Her gün trafikte, işyerinde, okulda, adliyede siyasetin, ekonominin, yaşadığımız ülkenin bin bir ağır şartının altında ezilmemek, sevdiklerimizi korumak ve bütün hır gür içinde bir an için bile olsa mutlu olabilmek için kahramanca savaşıyoruz.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 196

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Novus Güzel Kaybedenler TIKLA PDF İNDİR !Güzel Kaybedenler TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Güzel Kaybedenler, Kerimcan Kamal

Yorum Gönder