27 Haziran 2022

Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz Nedim Gürsel Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,75 TL
Yazarı: Nedim Gürsel
Çevirmen: Nedim Gürsel

Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nedim Gürsel olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, 216 sayfalık Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz TIKLA PDF İNDİR !

Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz Yazarı Kimdir ?

Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz yazarı Nedim Gürsel 'dır. Nedim Gürsel yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Anlatı türündedir.

Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz PDF indir oku

Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, 216 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz TIKLA PDF İNDİR !

Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz TIKLA PDF İNDİR !

"Kızım kaydıraktan kayarkenyine sevinç çığlıkları atacak. Ama babasına dönüp oyumuşacık eliyle kıyıyıgöstererek 'Bak deniz!'demeyecek. Diyemeyecek.Bir hüzün inecek güzel,ışıltılı gözlerine. Eliyle denizideğil babasını arayacak, karanlıkta el yordamıylabu durumdan, bu yalnızlıktan, bu kahrolası ayrılıktan bir çıkış yolu arar gibi. "

"Dilay'a daha güzel, daha özgür, insana ve doğaya daha saygılıbir ülke bırakacağımızdan kuşkuluyum. Yine de karamsarlığı atmaya çalışıyorum üzerimden. Kızım bugünkünden farklı bir ülkede büyüyecek. Gazetecilerin casusluk, akademisyenlerin hainlik, yazarların teröristlik suçlamalarıyla hapsedilmediği, demokratik değerlerin umutla yeşerip dere boylarında hışırdayan kavaklar gibi salındığı bir Türkiye'de."

Nedim Gürsel otobiyografik anlatı unsurlarıyla kurmacayı ustalıkla harmanladığı bu kitabında küçük kızı Dilay'ın sevinçli, kimi zaman da buruk dünyasını anlatmakla kalmıyor, baba olmanın anlamı üzerine de düşünüyor. Edebiyattan yolculuklara, şehirlerin ruhuna, yine keyifli bir okuma serüvenine davet ediyor okuru.

(Tanıtım Bülteninden)

Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz TIKLA PDF İNDİR !Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Anlatı
Etiketler; Edebiyat, Anlatı, Babalar ve Kızları-Baba Bak Deniz, Nedim Gürsel

Yorum Gönder