27 Haziran 2022

Hivru Devrim Aktürk Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,0 TL
Yazarı: Devrim Aktürk
Çevirmen: Devrim Aktürk

Hivru indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Devrim Aktürk olan ve Herdem Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, 82 sayfalık Hivru eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hivru ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hivru TIKLA PDF İNDİR !

Hivru Yazarı Kimdir ?

Hivru yazarı Devrim Aktürk 'dır. Devrim Aktürk yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Hivru PDF indir oku

Hivru indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Herdem Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, 82 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hivru TIKLA PDF İNDİR !

Hivru TIKLA PDF İNDİR !

"Ey benim hilâl bakışlı ayım

İster yüzünü bana somurt

İstersen tüm güzelliğinle beni yerden yere vur

Hatta istersen hiç gösterme güzeller güzeli yüzünü

Ben yine seni seveceğim

Sevmeye devam edeceğim

Çünkü sen benim diğer yarımsın

İstesen de kopamazsın benden.

Hivrum

Benimle oyun mu oynamak istiyorsun?

Oyna o hâlde

Yeter ki dünyayı geride bir iz bırak

Neden biliyor musun?

Çünkü ben yine gelip seni bulurum…"

(Tanıtım Bülteninden)

Hivru TIKLA PDF İNDİR !Hivru TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Hivru, Devrim Aktürk

Yorum Gönder