10 Nisan 2022

Zar Büşra Güneş Karaçam Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,6 TL
Yazarı: Büşra Güneş Karaçam
Çevirmen: Büşra Güneş Karaçam

Zar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Büşra Güneş Karaçam olan ve Tilki Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, 96 sayfalık Zar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Zar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Zar TIKLA PDF İNDİR !

Zar Yazarı Kimdir ?

Zar yazarı Büşra Güneş Karaçam 'dır. Büşra Güneş Karaçam yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Zar PDF indir oku

Zar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tilki Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, 96 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Zar TIKLA PDF İNDİR !

Zar TIKLA PDF İNDİR !

Hislerim, benim olduklarım yarattığım ben`ler ya da karakterler, belki senin on yıl sonraki halin ya da on yıl önceki veya şimdiki... Hiç önemi yok. Çünkü hepsi benim hissiyatıma dayalı bir ben ve aynı zaman da sensin de. Aynayız hepimiz birbirimize. Bazen insan yanındakine bakar duvar gibidir; ama bir şeyler okurken sanki o cümlelerdeki kendidir. Ki zaten bunun için yazdım. Bir şekilde değiyoruz birbirimize. Ve ben yazarken arınıyorum sanki. Yağmurdan sonraki toprak kokusu gibi. Hoş...

(Tanıtım Bülteninden)

Zar TIKLA PDF İNDİR !Zar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Zar, Büşra Güneş Karaçam

Yorum Gönder