10 Nisan 2022

Şizofreni Dersleri Necati Sarıca Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,3 TL
Yazarı: Necati Sarıca
Çevirmen: Necati Sarıca

Şizofreni Dersleri indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Necati Sarıca olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, 124 sayfalık Şizofreni Dersleri eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Şizofreni Dersleri ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Şizofreni Dersleri TIKLA PDF İNDİR !

Şizofreni Dersleri Yazarı Kimdir ?

Şizofreni Dersleri yazarı Necati Sarıca 'dır. Necati Sarıca yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Şizofreni Dersleri PDF indir oku

Şizofreni Dersleri indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, 124 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Şizofreni Dersleri TIKLA PDF İNDİR !

Şizofreni Dersleri TIKLA PDF İNDİR !

Mahrem ve münzevi kelimelerde
Kırk rüyayı bir rüyada gördüğüm
Her yanım duman her yanımda bulutlar
Ve ben öksüz aklımın zoruyla
Çıldırtan matematiğin
Cebirin türevi uzaklarında
Yürüdüğüm bulvarlar dolusu
Sevdim ben seni
Kutsal adımlarla

Trenlerin sefer sayılarını unuttuğum
Kelimelerin sarsıldığı bir yerde
Bizden iyi şarkılar çıkar dediğim
Mahrem bir diline çevirmek için kendimi
Gecelerin yürüdüğü yerlere kadar
Sevdim ben seni
Kutsal adımlarla

(Tanıtım Bülteninden)

Şizofreni Dersleri TIKLA PDF İNDİR !Şizofreni Dersleri TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Şizofreni Dersleri, Necati Sarıca

Yorum Gönder