25 Nisan 2022

Size Pandispanya Yaptım Mario Levi Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,6 TL
Yazarı: Mario Levi
Çevirmen: Mario Levi

Size Pandispanya Yaptım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mario Levi olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Size Pandispanya Yaptım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Size Pandispanya Yaptım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Size Pandispanya Yaptım TIKLA PDF İNDİR !

Size Pandispanya Yaptım Yazarı Kimdir ?

Size Pandispanya Yaptım yazarı Mario Levi 'dır. Mario Levi yazdığı bu eserle Yunus Nadi Ödülleri almıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Size Pandispanya Yaptım PDF indir oku

Size Pandispanya Yaptım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Size Pandispanya Yaptım TIKLA PDF İNDİR !

Size Pandispanya Yaptım TIKLA PDF İNDİR !

Mario Levi'nin Size Pandispanya Yaptım romanının başrolünde

15. yüzyılda İspanya'dan Osmanlı topraklarına göç eden Sefaradların günümüze dek taşıdıkları yemek kültürü var. Gizemli olaylar, yıllarca yaşatılmış bir aşk, eski defterler, mektuplar ve efsanelerle ilmik ilmik örülmüş bu roman bizi aynı zamanda bir ailenin tarihinde yolculuğa çıkarıyor. Mutfakta pişen yemeklerin, o kalabalık sofraların tadı damağınızda kalacak. Merak etmeyin, tarifler de Mario Levi'nin usta kaleminden yerini almış romanda…

(Tanıtım Bülteninden)

Editör: Ece Erdoğuş

Kapak: Füsun Turcan Elmasoğlu

Size Pandispanya Yaptım TIKLA PDF İNDİR !Size Pandispanya Yaptım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Size Pandispanya Yaptım, Mario Levi

Yorum Gönder