13 Nisan 2022

Bütün Suç Benim Mustafa Oğuz Mucurluoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,1 TL
Yazarı: Mustafa Oğuz Mucurluoğlu
Çevirmen: Mustafa Oğuz Mucurluoğlu

Bütün Suç Benim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mustafa Oğuz Mucurluoğlu olan ve İtalik Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bütün Suç Benim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bütün Suç Benim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bütün Suç Benim TIKLA PDF İNDİR !

Bütün Suç Benim Yazarı Kimdir ?

Bütün Suç Benim yazarı Mustafa Oğuz Mucurluoğlu 'dır. Mustafa Oğuz Mucurluoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Bütün Suç Benim PDF indir oku

Bütün Suç Benim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İtalik Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bütün Suç Benim TIKLA PDF İNDİR !

Bütün Suç Benim TIKLA PDF İNDİR !

Hayatı böyle tanıdım, böyle yaşıyorum ve muhtemelen de böyle sonlandıracağım.

Bazı cümleler vardır. İlk bakışta sıradan/anlamsız gelir. Ee yani dersin. Sonra. Söyleyene bir bakarsın. O tek satır, yarım nefeslik cümle... Koca bir kompozisyon oluverir. Anlattığıyla -anlatmak istedikleriyle- nefes nefese bırakır.

İşte örneği. Girişte yazdım.

Kendini bilmediği(40'ı bile çıkmamıştı) bir süreçte engeliyle tanışmış. 44 yıllık yaşamında iki elini, iki ayağını hiç kullanamamış.
Deyim yerindeyse dişleriyle yürüyen, koşan, savaşan. Mustafa Oğuz Mucurluoğlu'na ait...
Fatih Tekeci - Hürriyet Gazetesi Ankara Editörü

(Tanıtım Bülteninden)

Bütün Suç Benim TIKLA PDF İNDİR !Bütün Suç Benim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Bütün Suç Benim, Mustafa Oğuz Mucurluoğlu

Yorum Gönder