13 Nisan 2022

Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü Gülseren Sönmez Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Gülseren Sönmez
Çevirmen: Gülseren Sönmez

Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Gülseren Sönmez olan ve Lena&Mama Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü TIKLA PDF İNDİR !

Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü Yazarı Kimdir ?

Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü yazarı Gülseren Sönmez 'dır. Gülseren Sönmez yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü PDF indir oku

Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Lena&Mama Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü TIKLA PDF İNDİR !

Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü TIKLA PDF İNDİR !

Gülseren Sönmez bu kitabında medeniyet denilen tek dişi kalmış canavarın karşısına bir babaanne çıkarıyor.

Tüm torunlara ışık olacak muhteşem bir eser sunuyor. Gerçekten yaşanmış ve etkisi sonsuz olan öğütleriyle, hasretini çektiğimiz, hepimize büyük bir şefkatle dokunan büyükannelerimizi bir kitaba, resimleriyle birlikte koyuyor.

Umarız ki bu kitaptaki özdeyişler ve o özdeyişlerin hikayeleri kısa zamanda bütün annelerin ve büyükannelerin dilinden evlatların kulağına, ruhuna, yüreğine şifa olur…

(Tanıtım Bülteninden)

Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü TIKLA PDF İNDİR !Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Babaannem ve Ben-Kadim Toprakların Öyküsü, Gülseren Sönmez

Yorum Gönder