25 Mart 2022

Fecaat Mahmut Tunahan Ayık Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,4 TL
Yazarı: Mahmut Tunahan Ayık
Çevirmen: Mahmut Tunahan Ayık

Fecaat indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mahmut Tunahan Ayık olan ve Yason Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Fecaat eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Fecaat ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Fecaat TIKLA PDF İNDİR !

Fecaat Yazarı Kimdir ?

Fecaat yazarı Mahmut Tunahan Ayık 'dır. Mahmut Tunahan Ayık yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Fecaat PDF indir oku

Fecaat indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yason Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Fecaat TIKLA PDF İNDİR !

Fecaat TIKLA PDF İNDİR !

Sen varsın bir tek birde sol yanım.
Adın mevzu bahisse sağ olan her şey yarım.
Karardım, seni üzdükçe ufaldım.
Kıyamadım, azıcık da asılsa yüzün,
Hep ipe asıldı kalbimin yüzü.
İftihar ettim hep seninle melek yüzlüm.
İntihar etti karanlıklarım seni görünce hep melek yüzlüm.

(Tanıtım Bülteninden)

Fecaat TIKLA PDF İNDİR !Fecaat TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Fecaat, Mahmut Tunahan Ayık

Yorum Gönder