25 Mart 2022

Tutuklu Şiirler Ersan Sarıkaya Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,75 TL
Yazarı: Ersan Sarıkaya
Çevirmen: Ersan Sarıkaya

Tutuklu Şiirler indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ersan Sarıkaya olan ve Sokak Kitapları Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Tutuklu Şiirler eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Tutuklu Şiirler ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Tutuklu Şiirler TIKLA PDF İNDİR !

Tutuklu Şiirler Yazarı Kimdir ?

Tutuklu Şiirler yazarı Ersan Sarıkaya 'dır. Ersan Sarıkaya yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Tutuklu Şiirler PDF indir oku

Tutuklu Şiirler indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sokak Kitapları Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Tutuklu Şiirler TIKLA PDF İNDİR !

Tutuklu Şiirler TIKLA PDF İNDİR !

Lise 3. sınıfta boykot yaptık. Tutuklandım. İçeriden çıkınca dernek kurdum, tutuklandım. O sıra Yılmaz Güney'le aynı hapishanede yattım. Hapishaneden çıkınca Güney Dergisi'nde hem yazdım hem yayın yönetmenliği yaptım.

12 Eylül Darbesi oldu. Yazılarımdan dolayı 7.5 yıl ceza aldım, tutuklandım. Kitabın adına bu nedenle Tutuklu Şiirler dedim.

Türk Ceza Kanunu'nun 141. ve 142. maddeleri kaldırılınca öğretmenliğe döndüm. Emekli oldum.
Halen rehabilitasyon merkezinde özel eğitim öğretmeni olarak çalışıyorum.Damak Tadı adlı bir öykü çalışmam var.

(Tanıtım Bülteninden)

Tutuklu Şiirler TIKLA PDF İNDİR !Tutuklu Şiirler TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Tutuklu Şiirler, Ersan Sarıkaya

Yorum Gönder