25 Mart 2022

Akıl Suyum Muzaffer Özdemİr Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,25 TL
Yazarı: Muzaffer Özdemİr
Çevirmen: Muzaffer Özdemİr

Akıl Suyum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Muzaffer Özdemİr olan ve Karina Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Akıl Suyum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Akıl Suyum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Akıl Suyum TIKLA PDF İNDİR !

Akıl Suyum Yazarı Kimdir ?

Akıl Suyum yazarı Muzaffer Özdemİr 'dır. Muzaffer Özdemİr yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Akıl Suyum PDF indir oku

Akıl Suyum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Karina Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Akıl Suyum TIKLA PDF İNDİR !

Akıl Suyum TIKLA PDF İNDİR !

Kimseye yapmadım insan ayrımı
Fırsat bilip kurmadım hile tuzak
Hak yiyip etmedim yakın kayrımı
Yüreğim cin düşüncelerden uzak.

Şu bu o demeden verdim selamı
Sır açıp kusuru görmedi gözüm
Etmedim kimseye hoyrat kelamı
Aradım herkesin derdine çözüm.

Kaygan buzluydu ömür merdiveni
Dikleşti önümde her bir basamak
Duymak için kendime az güveni
Çok çalıştım ben olmadım asalak.

El verdiğim çok can ipimi çekti
Sırtımdan vuruldum öldü ereğim
Dost sözü yarama tuz biber ekti
Kavruldu kalbim üşüdü yüreğim.

(Tanıtım Bülteninden)

Akıl Suyum TIKLA PDF İNDİR !Akıl Suyum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Akıl Suyum, Muzaffer Özdemİr

Yorum Gönder